Treceți la conținutul principal

[Outfits] Before snowing


Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.


Pana sa vina zapada am reusit sa mai fac un set de poze cu cateva lucrusoare in plan de prezentat. Astazi va arat o noua tinuta chic, dar mai mult sporty datorita sneakersilor. Cu aceeasi bereta, acelasi ruj Peggy Sage pe buze si o geanta micuta si pisicoasa "meowmeow" la fel de portocalie, am luminat tinuta aproape black & white. Geanta are un sistem de inchidere ce seamana cu a unui portfard, valiza, ce permite ochiul curiosului sa vada ce ai in interior. Captuseala este cu un imprimeu cu mate, multe mate... :D

Incaltamintea comoda si calduroasa se fixeaza pe picior cu ajutorul benzilor cu scai. Imi place ca nu trebuie sa leg/dezleg sireturile mereu. De buna calitate si la un pret bun.

Va las cu pozele, sa-mi spuneti parerea. :)


Am purtat:

Bereta Frontrowshop
Cercei vintage
Esarfa animal print House of Art via Ligo
Pantaloni via Kurtmann





... si vrabiuta zboara:



Romwe news:
Valentine’s gift of free cash coupon! Valid for products on the whole site!
Everyone has a chance! Don't miss it, my dear friend!
Form 21st January to 23rd January!  Only three days!
Check all items here: http://www.romwe.com/?mihaela.pojogu


xoxo

Comentarii

  1. Perfect look, love these colours.
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. :-) Un big like pentru incaltari si gentuta :-) Mai ai un pic si ma convingi sa dau o raita prin mall :-) Inca una :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte faina tinuta, imi place mult bereta si geanta! pacat de sistemul de inchidere,dar cand iti place ceva...nu mai conteaza :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yep, nu o voi putea purta in zone aglomerate, dar tot o voi purta cu drag. :)

      Ștergere
  4. Nu m-as fi asteptat la asta de la mine dar imi plac incaltarile foarte foarte tare! Si imi place modul jucaus in care pozezi!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat poate sa imi placa tinuta si contrastul intre cercei si accesoriile portocalii. Este bine ca oferi un pic de culoare, la o vreme asa capricioasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. thank to your comment it's very good!
    I'm here to tell you that your look is wonderful!
    nice your blog
    I'm following
    bye
    www.imperfecti.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Your photos are so cute! The combination of vibrant orange with this look is fantastic!I appreciate you stopping by...hope your week is going well ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cool outfit nice that you having fun taking pictures.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Acei cerceluşi dau un farmec aparte ţinutei. Acea mică pată de culoare ce reuşeşte să capteze atenţia cum nu se poate mai delicat ♥.
    Tare bine te prinde şi bereta aceasta. Culoare, model, modul în care se aşează ♥.
    Pupici, draga mea. Să ne reauzim cu bine, cu drag ♥.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place foarte mult acest portocaliu. Iti sta bine de tot bereta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar lumineaza toata tinuta portocaliul acesta. Arati minunat! Love it!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa tinuta si sneakersii sunt dragalasi :) la mine ploua si nu da semne ca s-ar potoli. Nici nu stiu ce e mai bine sa ploua sau sa ninga :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana sa ninga plouase marunt ca in UK. Pentru mine nu era deranjant ca puteam sa ma misc pe afara si fara umbrela. Apoi a inghetat totul si a nins. Eu doar in anumite situatii ies afara si de preferabil insotita.

      Ștergere
  13. Dearest Mihaela, you look really lovely in your orange cap, the cool coat and how you matched it with the green pants and the bag! Such bright colours are wonderful in combination with your skin <3

    Here in Bavaria we had snow a few times, but than it rained and/or it was warm and the snow has gone partly. At the moment there is only snow on shadow places ...

    Wish you many fun with the snow!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Snow, ice, we have it, fun less, just watch it from the window. :)
      Thank you very much for the comment. Hugs and kisses!

      Ștergere
  14. I absolutely love your outfit dear.x love the colour combination and that coat is gorgeous! Pretty as always.
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  15. Love the pop of orange!!!!

    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place tinuta ta super mult. Incaltarile sunt item-ul meu preferat!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. YOu look perfect ^^
    i love your bag :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  18. So cute, I love the sneakers! I am in search for a cute pair myself :))

    Sincerely,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  19. I love love love hat and bag!!! Cool outfit!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce imi place nuanta aia de portocaliu ;)) si eu am lasat pentru alta data tinute in zapada si le editam pe cele care le am deja :))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2014/01/feeling-blue.html

    RăspundețiȘtergere
  21. love your bag, so pretty!

    http://nabiasecret.blogspot.com.es/2014/01/loving-stripes.html

    RăspundețiȘtergere
  22. Love the see other women wearing bright colors in winter!! The weather and sky is grey enough and so I love to wear bright colors, too :-) ... Cool beanie and bag! - Kisses from Vienna,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Esti asa draguta cand imbraci culori de astea vioaie!! Zburdalnica, ca un copil :P
    Imi place tare mult cum iti vine bereta, papuceii sunt super tari!! Cred ca am sa incerc si eu asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Am uitat sa te intreb, pe site scrie leather, e piele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Partea alba asa pare, insa nu are nici o inscriptie pe interior care sustina asta. :)

      Ștergere
  25. I just love how you incorporated orange in the outfit! Makes it so fun and bright, I love it! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Mie imi place paltonul supradimensionat cu tenta vintage! O alegere excelenta

    RăspundețiȘtergere
  27. You look so adorable Mihaela! I like how you combined the hat with the bag, so cute!:) Kisses dear! xo

    RăspundețiȘtergere
  28. So cute!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    RăspundețiȘtergere
  29. Orange and grey! Nice combination)

    mary-tur.ru

    RăspundețiȘtergere
  30. Mihaela that orange hat frames beautifully your face and looks lovely on your porcelain skin. I love your mini bag too! Keep warm dear!!
    Love,
    Coco
    Coco et La vie en rose
    Coco et La vie en rose on Bloglovin
    Coco et La vie en rose on Facebook
    International giveaway - Trendy staple for Spring2014

    RăspundețiȘtergere
  31. Abia astept zapada, sa fie totul alb, sa fie liniste!

    RăspundețiȘtergere
  32. Paltonasul imi place tare, tare mult. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  33. Such lovely combo. I love your bag and earrings in different color. :)
    Fashion Happenss

    RăspundețiȘtergere
  34. Loving the bright accessories!

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    RăspundețiȘtergere
  35. Nice outfit! I love these sneakers, they totally look great on you! :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Intrebarea mea ar fi "care-i faza" cu magazinele astea online Romwe, Chicnova, etc? Eu n-am comandat niciodata, dar vad peste tot numele astea.. me curious!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca si TinaR, miniPRIX, Kurtmann, Asos, vand haine si promoveaza articolele lor prin intermediul bloggerilor, fie reviewuri oferind haine, fie sponsorizeaza concursuri sau fac ei pe paginile lor de socializare. Dar cred ca asta am spus cam de fiecare data, alte informatii nu stiu ce sa-ti dau.

      Si Asos face parteneriate dar cu bloggeri mult mai renumiti.

      Ștergere
  37. Foarte frumos ai accesorizat tinuta, te prinde bine acel orange. :) Eu nu mai suport griul lunii ianuarie si port tot felul de lucrusoare colorate. :P Chiar azi am avut un tricou cu portocaliu de la Stradivarius(cumparat recent).
    Abia astept sa vina si la noi in oras zapada sa ies la fotografiat...

    RăspundețiȘtergere
  38. Esti tare simpatica!
    Imi place gentuta tare mult si-mi plac sneakersii, dar parca ii vedeam in outfituri separate, sneakersii imi par mai sport.
    Eu m-am saturat de zapada, acum si de frig si de ploaie! :))

    RăspundețiȘtergere
  39. I adore this look and the fun pictures.

    Xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  40. Imi place mult cum ai accesorizat tinuta.
    Chiar daca nu mai las comentarii asa des, sa stii ca te citesc de fiecare data. :*

    RăspundețiȘtergere
  41. fantastic;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  42. Tenesii aia.... i-am vrut si eu acum ceva timp si nu ii mai aveau in stoc. Sunt geniali! <3

    RăspundețiȘtergere
  43. The bold bright orange in this outfit looks very cool. Love that coat! :-)

    RăspundețiȘtergere
  44. bereta si gentuta sunt tare solare! imi place!!!

    RăspundețiȘtergere
  45. Imi place foarte mult cum ti-ai asortat geanta cu bereta. Esti foarte draguta!!

    RăspundețiȘtergere
  46. Love the touch of orange dear :D


    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    RăspundețiȘtergere
  47. Ce-mi place pata de culoare pe care o da portocaliul! Super :*

    RăspundețiȘtergere
  48. Atat de fain e acel portocaliu; contrastul dintre el si nuanta jeansilor e perfect!
    Vrabiuto, esti tare-tare frumusica si vesela, iar tinuta ta e pe masura!

    Te imbratisez, Mihule!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  49. Lovely outfit! Love the pop of orange colour xx

    www.asiaandkasia.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  50. you look cute! love the oranges and the last pic :D

    we can follow each other! ;)

    http://styleonmel.blogspot.com/2014/01/parking_8.html

    RăspundețiȘtergere
  51. amazing outfit!i am your new follower on blogloving and facebook,would you like to follow me back?
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  52. Cat de multi imi place acest look si pata de culoare. La Constanta nu a venit inca iarna, ploua cu galeata :(
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  53. Very chic look! I'd love it if you dropped by to my blog at
    www.JuneWantsItAll.com and if you like, we could follow each other!

    RăspundețiȘtergere
  54. Chiar ca e pisicoasa gentuta. Si mie imi plac snakersii tai, foarte draguti. :D

    RăspundețiȘtergere
  55. Imi place la nebunie cum ai asortat culorile si materialele! Imi place o tinuta cu ceva culoare in ea. Arati super asa! :*

    RăspundețiȘtergere
  56. You're looking very pretty in this colourful casual outfit. Very cozy too :)

    Lu. www.balgarka.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna Mihaela,

    A trecut ceva timp de cand am intrat la tine pe blog.
    Sper ca esti bine si iarna nu ti-a dat batai de cap.
    Imi place mult look-ul tau, iar rujul iti vine de minune.
    As vrea sa port si eu un ruj asa rosu, insa tenul meu
    nu se potriveste cu anumite culori, nuante.
    Cat de frumoasa e poseta, iar bereta este "tres chic"!
    Sa ai un week-end placut!
    Pupici!
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
  58. Imi place combinatia dintre geaca gri, nuanta neutra si pata de culoare adusa de bereta si geanta, mai ales portocaliul atat de viu.
    Cat priveste vremea si zapada, si la noi in Canada anul acesta e cam la fel. :))) Avem o iarna foarte rece, chiar si azi a nins. Ma bucuram ca au trecut deja doua luni de iarna si mai avem o luna, cel putin calendaristic, pana vine primavara, dar in realitate e doar o autosugestie, ca sa nu o iau razna, cand de fapt stiu ca iarna va zabovi mai mult pe aici.
    Sa ai o duminica frumoasa, si indraznesc chiar sa-ti urez o iarna cat mai usoara in continuare. :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections .