Treceți la conținutul principal

[Outfits] Romantic green


Buna seara dragilor,

Starea de sanatate se imbunatateste, iar astazi vin cu o tinuta la care coceam de saptamana trecuta. Imi propusesem ca prima sa fie tomboy like, insa au avut loc cateva schimbari pe moment si iata-ma intr-un romantic mood. Faptul ca sotul meu a ramas acasa de ziua lui si am petrecut o zi frumoasa impreuna a contat foarte mult.

O bereta mi-am dorit foarte mult, nu am stiut cum imi va veni si nici daca marimea mi se va potrivi pe capul meu mic. Ma bucur ca am nimerit-o! Este din lana si tine de cald pe vremea asta moderata. Cu esarfa la fel, nu la partea cu nimereala, ci chiar imi lipsea din colectia de esarfe. 


Paltonul este o piesa foarte veche si impreuna cu celelalte elemente zic ca eu ca am creat o tinuta romantica, chic, comoda si foarte draguta. Geanta e de pe kyk.ro, pantalonii de pe kurtmann, pe sub port o helanca verde deschis... mult verde, ca si cerceii frunza/planta! 

Ghetele rosii sunt un element nou, ca si pantalonii rosii -pe care inca nu ii am- nu ma vedeam purtand, considerand ca nu m-ar prinde bine si sa raman pe paltoane, fuste, rochii, topuri & co. Comode, cu un toc mic si gros, imblanite cu un strat subtire. Una dintre ele prezinta un mic defect greu de sesizat, insa sunt lucrate bine, din imitatie de piele si marimea a corespuns. Eu port 36.

Va las cu tinuta, sper sa va placa!






Odata cu cerceii verzi/albastri, am ales pentru sotul meu o jacheta verde casual, de un verde inchis-military cu niste detalii foarte faine. De poze nu sunt foarte incantata, fiind o jacheta foarte subtire de primavara, nu aveam cum sa fac poze afara, dar am gasit o modalitate sa o prezint si fara ca sotul sa apara pe blog avand un voluntar. Vorbind de marime, este L si cred ca XL ar fi venit mult mai bine, modelului ii este prea mulata pe piept si umeri si ii limiteaza miscarile, la spate sta putin creata, iar sotului manecile prea mulate si ar fi vrut-o mai lejera. In rest este lucrata bine, are captuseala si un pret foarte mic, verificati si voi.





 Am purtat astfel:
Palton vintage



Am avut cativa musafiri si unul l-am prins in poza. Era mai mult curios.
Pe curand, sa aveti o saptamana excelenta!

xoxo

Comentarii

  1. Vai, ce paletă cromatică frumoasă! Îmi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faine incaltarile, culoare bereti dementiala si esarfa exact pe placul meu:) Geanta e putin cam childish pt gustul meu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar micuta, parca de copii, dar mi-a placut la tinuta asta :)
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Cat de frumoase sunt ghetutele,le ador! Esti superba si imi place ca mereu ai curajul sa combini accesorii divers colorate.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase ghetuțele. Îmi place mult combinația de culori.

    RăspundețiȘtergere
  5. Great outfit doll you look stunning.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. So sweet coat.I love it..you look stunning :*

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte draguta combinatia de culori din outfit-ul asta! Si avem pantaloni la fel:D Imi place tare mult bereta. Eu am devenit obsedata de caciuli si berete iarna asta. Inainte ma enerva ca trebuie sa le port (din cauza unor probleme de sanatate nu prea pot umbla cu capul descoperit pe frig) si acum nu stiu ce scuza sa gasesc sa le port si in casa eventual!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand locuiam in Mangalia, chiar si primavara, ma rog in orice sezon aveam perioade cand trebuia sa imi acopar urechile din cauza unei sensibilitati care imi facea probleme, iarna cu atat mai mult, deci te inteleg perfect!

      Ștergere
  8. You look sos os sweet :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place tinuta ta!
    Iubesc verdele. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi place paltonul, iti sta bine cu el. Si nu stiu daca ti-am mai spus, dar ma repet: esti foarte delicata si un exemplu adevarat de feminitate. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce imi place combinatia de culori din outfitul tau!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase ghetutele si esarfa :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Hi Mihaela! You look so pretty and chic! I like the color matching, the hat suits you very well, beautiful!:) Have a good day dear, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucur ca va place si va multumesc frumos pentru comentarii.
    Thank you very much!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac tinutele voastre, bareta ta e mirifica :) Am ales si eu una de la fronrowshop! Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  16. imi place mult cum ai combinat culorile. Tinuta e tare frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  17. Salutari!

    Bereta este superba si iti vine foarte bine. Pe aici, prin Constanta, nu am gasit. Unde ai gasit-o?

    RăspundețiȘtergere
  18. Salutari! Bereta este superba si iti vine foarte frumos. In Constanta nu am gasit nicaieri si as vrea si eu una. Imi spui si mie de unde ai cumparat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andru, Andreea: sunt doua linkuri mai sus in text care va duc la produs, pe site. Cuvantul bereta ingrosat, dar si in enumerararea articolelor de sub "am purtat astfel" unde se vede si firma. ;)

      Ștergere
  19. Doamne, cât e de frumoasă acea eşarfă! Una dintre cele mai frumoase văzute până acum ♥♥♥
    Încă o dată, inspiraţia, curajul de-a alege şi combina cum numai tu ştii să o faci, atitudinea şi modul de-a purta fiecare lucruşor în parte - duc spre o ţinută perfectă, care te complimentează minunat! ♥
    Multă sănătate, dragilor! ♥

    RăspundețiȘtergere
  20. E foarte frumoasa tinuta aleasa, Mihaela! Ai un stil foarte dragut, aparte:)
    Ai si un catel foarte dragalas♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era doar in trecere cainele, am vrea noi un Labrador (si o casa - in apartament nu prea agream ). Multumesc frumos!

      Ștergere
  21. Ce bine te prinde bereta!!! :-)
    Pe mine personal, m-a incantat gentuta :-) si esarfa!! :-) Sunt minunate!!

    RăspundețiȘtergere
  22. mi-ai ridicat moralul cu tinuta ta :).

    RăspundețiȘtergere
  23. Cat de tare esti!!! "Am gasit un voluntar"! :))) Si eu care, privind pozele inainte de a citi, precum copiii, mi-am zis: gaaataa, Miha l-a convins pe sot sa pozeze!!! :)))

    Frumoasa tinuta asta in culori contrastante! Bereta iti vine perfect, ghetele sunt tare frumusele, tu esti radioasa!

    Pacat ca jacheta barbateasca nu e tocmai potrivita din punct de vedere al marimii, e frumoasa!

    Te pupacesc tare de tot, Miha!
    Ma bucur ca te simti mai bine! Cred ca si eu pot zice ca ma scapat! :))

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D O prezentam pe mine daca nu gaseam :)) sotul fara masca nu vrea categoric.
      Iti multumesc scumpa mea, ma bucur ca si tu esti mai bine, trebuie sa fim!
      Pupici!

      Ștergere
  24. lovely coat! happy day

    http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/borchie-e-boots/
    grazie
    Mari

    RăspundețiȘtergere
  25. I love these bright accessories, the bag and beret are so pretty!

    RăspundețiȘtergere
  26. Very nice look. I adore the colors and how you combined them. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    RăspundețiȘtergere
  27. Mă bucur că e mai bine cu sănătatea.
    Ghetele roşii sunt favoritele mele din ţinuta asta.
    La mulţi ani soţului tău!

    RăspundețiȘtergere
  28. hello my love!!
    How are you?
    Love both the looks, your boots are awesome!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Absolutely stunning, love this look and the colour combo. Gorgeous xx

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  30. Wow gorgeous style! Love the idea how you combined the red boots <3

    x Maria
    Have a look at my newest Outfitpost
    featuring my new green coat
    Let me know what you think about it :)

    RăspundețiȘtergere
  31. very interesting look, super cute and fits so good to you!

    RăspundețiȘtergere
  32. ce draguta e basca dar si ghetutele ... si jacketa sotului e tare fainaa .. mi-ar place una si pt sotul meu

    RăspundețiȘtergere
  33. E super draguta combinatia de culori. Verde cu rosu nu port des, desi imi place foarte mult. Ghetutele, esarfa, bereta, sunt pete de culoare la care as fi apelat si eu sa dezmortesc o tinuta prea cuminte. Chiar dacă e copilareasca, îmi place mult si gentuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Culorile sunt mai mult ale toamnei, dar nu tin cont cand imi place mult o idee. xoxo

      Ștergere
  34. Amazing color combo, you have an original sense of style girl!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. So nice your look, i love the bag!
    Kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  36. your earrings are super pretty! and the boots too

    RăspundețiȘtergere
  37. I love your look and the red elements. Thanks for passing by and your lovely comment. Hope to see you again.

    Kisses

    www.sugarpopfashion.com

    RăspundețiȘtergere
  38. Imi place la nebunie combinatia de culori, e absolut superba si te prinde de minune <3 Si eu imi doresc o bereta, desi n-as putea spune ca e exact stilul meu, daaar niciodata nu se stie cand o sa am nevoie de una :D Ghetele sunt foarte frumoase si eu am fost foarte multumita de ghetele pe care le-am primit :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ma gandeam cand am primit-o poate o sa arat ca Axinte :))) bine ca nu a fost asa. Multumesc frumos!

      Ștergere
  39. The orange beret looks so vibrant & colourful on you. Together with that shawl it makes the grey winter day fade into the background.
    Love it!

    Follow the royal Peach!

    RăspundețiȘtergere
  40. Frumos outfit, imi pplace culoarea pantalonilor, au un verde frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  41. I love your bright lipstick!

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    RăspundețiȘtergere
  42. Ce bascuta draguta, tare bine te prinde nuanta! Le-ai combinat tare frumos, n-as fi zis ca verde se vede atat de bine pe langa rosu si portocaliu.

    RăspundețiȘtergere
  43. You look so lovely in this outfit. I love the pop of colours, and those shoes are awesome.

    RăspundețiȘtergere
  44. Nice outfit dear! Thank you for following me, follow you back already :)

    Join my Mini Giveaway, win lots of cute and pretty fashion stuff. Open worldwide till January 27th. Click here.
    Cheers,
    Karina Dinda R. ♥
    BLOG | TWITTER | INSTAGRAM

    RăspundețiȘtergere
  45. Beautiful looks!!! I love your combination!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  46. Interesantă combinație! Anul acesta si eu trec pe verde de la albstru.

    RăspundețiȘtergere
  47. Really pretty look!
    I love this outfit and the lovely red besker you wear on your head!
    you re so cute!

    RăspundețiȘtergere
  48. Arati super chic, basca iti da un aer French :)); imi place de asemenea gentuta dar ma dai gata cu paltonasul...nu stiu de unde l-ai scos, dar e genial!!!

    RăspundețiȘtergere
  49. Those pretty red shoes are soooo amazing!! :) I love them!

    RăspundețiȘtergere
  50. Very collorfull and lovely outfit

    Shan
    www.memyheelsandi.com

    RăspundețiȘtergere
  51. Foarte tare combinatia, esti asa viu colorata si draguta!! Love it, love it, love it!!

    Mi-au placut si mie beretele alea de pe FRS si iti sta super bine cu a ta, nu mai zic de ghetute, nu sunt fana rosu la incaltaminte, mi se par ciudate de obicei, dar astea arata chiar fain!!

    RăspundețiȘtergere
  52. I like the colors combo that you've choosen for this outfit!
    Alita
    www.paintyourdays,eu

    RăspundețiȘtergere
  53. Love your orange hat! Very chic and stylish outfit!

    xx Cissy
    idreamofbunnies.com

    RăspundețiȘtergere
  54. Love your red boots! They're amazing.

    http://www.juliechagas.com/

    RăspundețiȘtergere
  55. Lovely look, like the beret I've got one similar in red!


    New post on lowbudget-lowcost Fashion Blog

    RăspundețiȘtergere
  56. Botinele&pantalonii=my favs. :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  57. That is such a cute bag! Love the color combination! :)
    xoxo

    Novelstyle

    RăspundețiȘtergere
  58. Imi pare bine ca sanatate ta e mai buna! Si sincer imi pare rau ca esti asa tanara si cu atatea probleme, dar e bine ca esti puternica si ai o familie care te sustine! Tinuta ta este super vioaie si romantica. Imi plac ghetutele mult si geanta.

    RăspundețiȘtergere
  59. You're so romantic and fashion girl!!! I love your bag sweetie
    Have a sweet day
    Kisses
    The Indian Savage Diary

    RăspundețiȘtergere
  60. Your dog is so cuteee :) http://outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  61. that beret is so perfect! I love wearing berets myself. I love how colourful this outfit is and you look so pretty.
    Cute doggie:)

    RăspundețiȘtergere
  62. Amazing looks !! cool !
    I'm following you now.

    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    RăspundețiȘtergere
  63. Imi place ca intotdeauna folosesti culori puternice care numai tu gasesti cum sa le combini si sa arate asa de bine :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  64. Superba tinuta! imi place ca porti haine colorate, nu ti-e frica sa iesi din anonimat cu ghete si cizme colorate!

    RăspundețiȘtergere
  65. Ce-mi plac ghetutele! Sunt aceeasi culoare cu botinele, stii despre ce vorbesc :D

    RăspundețiȘtergere
  66. Esarfa este minunata! Imi place toata combinatia, de fapt!

    RăspundețiȘtergere
  67. What a pretty look! The red shades really suit you :)
    xox,
    Cee

    RăspundețiȘtergere
  68. Citeam comentariile de mai sus, si la fel ca Ilda, am crezut ca l-ai convins pe sotul tau sa pozeze pentru blog, cand am vazut pozele cu jacheta, inainte sa citesc. :)))
    Foarte draguta tinuta. :)
    Cheers,

    RăspundețiȘtergere
  69. Superb outfit-ul tau, atat de colorat! Iar de botine nu mai spun, tare mult imi plac <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.