Treceți la conținutul principal

Thank you Michael Bolton for a great show!


2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

 „That's What Love is All About”, „Can I touch you there”, „Said I loved you, but I lied”, „Love is a Wonderful Thing”,Can I Touch You... There”, „Murder My Heart”.
 

Vreau sa impartasesc cu voi acel moment:
- melodia The Prayer incepe putin mai incolo -


 Cu Amanda Brown :)
Artificiile au fost frumoase, putea fi un moment mai scurt si intens.
Dupa mine putea sa lipseasca complet. :D Asta gandesc, asta graiesc. :)

Pauza dintre artificii si pana la urmatoarea formatie a fost mult prea mare si nu am reusit sa ramanem alaturi de Smokie. Cei cinci membri ai trupei - Terry Uttley (bass si voce), Martin Bullard (clape), Steve Pinnell (percutie), Mike Craft (solist si chitara), Mick McConnell (chitara) au inceput sa cante „Lay Back in the arms of Someone” fix cand plecam noi. Eu nu stiam cine sunt Smokie, dar melodiile lor dupa ce am cautat am realizat ca le stiu prea bine. Cred ca multi dintre noi am fredonat pe melodia „Living Next Door to Alice”.

Am purtat o tinuta calduroasa si usoara in care sa ma misc in voie. Puloverul cred ca e H&M, din lana, mi-a tinut de cald. Manusile nu au fost suficient de groase, dar nimic nu m-a facut sa plec acasa. Dupa show am vizitat matusa apoi pe parintii sotului. Era cred ca 4 dimineata cand am ajuns si noi acasa. Superb, repet!
Palton Romwe
Caciula & pantaloni via Kurtmann
Bocanci -old- via miniPRIX

M-am lungit si a trecut de miezul noptii.
Postarea a fost scrisa cu drag pentru editia melomanilor din fiecare zi de marti.

RecomandareDaca doresti sa participi, publica pe blogul tau, o melodie preferata de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!

xoxo

Comentarii

  1. How cool to see him I love him great singer awesome time you had I bet the weather was cold but so worth it.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. wowwww cool cool!!!
    He's a awesome singer!!!!
    Kisses my sweet Mihaela
    The Indian Savage diary

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa prezentarea ta ,mi-a facut mare plăcere să ascult piesa!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Looks like a great time you had with MB. It looks so cold but i bet it is so worth it.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Great show dear, I love the beautiful pictures!!!


    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut! :)
    Nu imi place Michael Bolton, dar nici nu prea i-am dat o sansa :P
    O sa caut si eu pe Youtube acum una din melodiile pe care le-ai scris tu.
    Imi place mult paltonasul tau, mi-am comandat si eu ceva asemanator, dar mai lung.
    Sper sa nu imi vina scurt la maneci :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, il stiu e printre preferatele mele. Asta scult l-am luat ca m-am incadrat in creditul detinut in vremea aceea. Eu am dat de un trench dar tare mi-e ca nu-l vad pentru ca comanda inca e in procesare si stocul actual e zero :(( Nu cred ca iti va veni scurt, al meu arata scurt pe site dar cum bine vezi e ok pe mine, cred ca va fi la fel si in cazul tau.
      Michael Bolton mi-a placut din totdeauna cu piesele lui de dragoste, Chris Rea, Frank Sinatra si multi altii sunt din aceeasi gasca de artisti care imi incanta urechile cand sunt trista, cand sunt fericita. :)

      Ștergere
  7. Hi Mihaela! Must have been so fun! You look so lovely and happy!:) I like your coat!:) Kisses dear! xo

    RăspundețiȘtergere
  8. Super!
    Mie mi-e teama sa ma mai aventurez in aer liber dar vad ca u esti o curajoasa. :D
    Felicitari.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca si tu ai fost curajoasa de Craciun! Haine groase si un motiv bun uite ca ne si scoate din casa ;))
      xo

      Ștergere
  9. Superb, imi place paltonasul pe care il porti, te pup draga Mihaela <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoas si calduros outfitul tau, Mihaela. :) Magica noaptea dintre ani, eu am "petrecut" alaturi de Antonia. :)) Din pacate nu mi-am luat DSLR-ul si am facut pozele cu mobilul. Dezastru total. :)) Invatatura de minte. :P
    Imi plac foarte mult fotografiile realizate de tine la acest eveniment. :) Just great!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Majoritatea pozelor au fost facute de catre sotul meu, e meritul lui. Noi am stability de acasa ca vom lua un rucsac in care sa punem apa, sampanie, ceva de rontait si aparatul foto. Rucsac care purtat pe fata/nu a fost nevoie sa ne permita sa putem dansa in voie.
      Cand am ajuns noi aparea pe scena Andreea Antonescu din fosta trupa Andre. :))
      Apropo de concerte eu nu inteleg oamenii care se plang de mizerie, de cosuri lipsa, daca tot ti-ai adus "treburile" pline si le-ai consumat, la fel de bine le poti cara si recipientele goale!

      Ștergere
  11. Ce faine sunt pozeleeee! Se vede cat esti de incantata, arati foarte cute si iti sta tare bine cu fularul acela aranjat peste caciulita; imi plac pantalonii si bocancii (eu nu pot trai fara bocanci :)))...si trebuie din nou sa spun ca iubesc paltonasul; cred ca voi repeta de fiecare data cu riscul de a deveni boring :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial am ales fularul ca sa-mi tina dos, dar nu dau rau nici ca aspect :D
      Boring probabil va fi si pentru unii sa ma tot vada cu acest palton, dar asta e cand faci cate o pasiune :))

      Ștergere
  12. OMG! Michael Bolton! I'm her fan since the song "Can I touch you there?", I was freackin' obsessed with that fab song *-*
    Envy youuuuuuuuuuuu!!!
    Xxx babe

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah wow, sounds like such a thrilling show hun!

    RăspundețiȘtergere
  14. Amazing pics dear.....:-)...you had a great time...:-)..amazing...:-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Michael Bolton, oh, da!!! :)) Iti inteleg incantarea.

    RăspundețiȘtergere
  16. So cool show ^^
    OMG

    Kiss
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  17. Cât de frumoasă ești în aceste poze! Radiezi la propriu!
    Îmi place și outfitul purtat și te invidiez că aia avut parte de așa un mega-concert. Citisem pe fb că lumea era șocată că la voi a venit M. Bloton, în timp ce prin capitală (cu excepția a câteva trupe rock bune) au cântat toate panaramele. Anul trecut am prins și eu un concert bun de Rev, cu Proconsul, Bere Gratis, Felicia Filip, dar la câteva sute de metri de noi erau ăia de la LalaBand :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare cum s-a organizat, nu am sa ridic in slavi primaria, nu fac comparatii, dar era cazul sa faca si ceva pentru oras si ma bucur ca au facut aceasta alegere, ca s-a putut materializa.
      Artisti au tot venit la diverse sarbatori, dar nici unul nu a fost de un calibru asemanator, din ce imi aduc aminte.

      Ștergere
  18. seems like you had great fun! this remembered me how much I love going to concerts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I don't go often even more in winter :) but was more then fun, was delightful!

      Ștergere
  19. Prima oară când am auzit că vine Michael Bolton nu am crezut. Se pare că a fost cât se poate de adevărat. Cu toate acestea am auzit atât de multe opinii că bugetul local al Galaţiului ar fi putut cheltuit mai eficient... să zicem...
    Eu nu am putut să vin, pentru că eram plecată la munte, dar mi-ar fi plăcut. Îmi place cum cântă și sigur aș fi savurat concertul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am crezut, dupa cum am mai spus, chiar daca ai fost la munte si nu ai putut fi la concert cu siguranta a fost frumos si acolo!
      Nu stiu despre buget, nu cunosc sistemul, dar mi-a placut ce au facut. Unii spuneau ca mai bine faceau ceva pentru cartierele care nu au apa, dar nu e treaba primariei sa suporte oameni lenesi care nu vor sa-si plateasca facturile.

      Ștergere
  20. Asta da seară memorabilă, de ţinut minte şi de povestit nepoţilor ♥♥♥.
    Ce-mi mai plac pozele din primul colaj, îndeosebi cea în care chipul soţului tău prinde forma unui soare. Tare ingenios! ♥. Celălalt băiat e fratele tău? :-)
    Cu siguranţă aş fi ales la fel ca şi voi, astfel de momente sunt de neînlocuit. Pupici cu multă sănătate! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am fost cu baietii mei: sotul si fratele meu cel mai mic. care se pare ca ne va intrece pe toti in inaltime. Eu am ramas mica de statura ca bunica mea draga. Sotul meu vrea sa ramana undercover. :))
      Multumesc, pupici!

      Ștergere
    2. Hm... mă bucur că am ghicit. Eu am văzut ceva asemănări, dar acum, când vă privesc şi mai atent, descopăr la amândoi aceleaşi trăsături frumoase şi delicate. Şi mie mi se spune că semăn cu fratele meu, cel puţin la gropiţe ♥.

      Ștergere
    3. Nu stiu cum ma vede el, dar pentru mine e mai mult decat un frate, e copilul meu de suflet si nu e prima oara cand spun asta. Avem ochii mamei. <3
      Hilar e ca multi ne-au considerat frati la prima vedere, pe mine si pe sotul meu. Cand e din familie e de asteptat, cand nu te uimeste :)

      Ștergere
    4. Înţeleg perfect! Aveam şi încă am momente când ies cu fratele meu (el are 34 de ani, eu 25) la cumpărături sau cu diverse treburi, iar de cele mai multe ori când se apropie de noi o persoană necunoscută, vine cu întrebarea: Sunteţi cu soţia? Dar soţia ce părere are? ... Uf, şi ce momente ies de aici :-))
      Ce-i drept, şi eu am o relaţie specială cu fratele meu. E echilibrul meu! ♥

      Ștergere
  21. I love Michael Bolton!!!!
    Great event... lucky you!!!!!
    Kisses babe!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Oh dearest Mihaela this sounds and looks like as if you had such a wonderful time there you look so happy and I like it really that you wrote it was good for your soul! And the look is perfect for the occasion, you look so beautiful, the red lipstick is the cherry on the cake <3 How good that you go to bed so late, so you had very much from this great day resp. night!

    Wish you a happy rest of the week my dear friend.

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Was a wonderful evening/night! Thank you Rena, thank you for being here!
      Much love! xoxo

      Ștergere
  23. wow, great show!! Nice pics!!
    Big kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  24. Beautiful post!!!
    Have a good week!! and my g+ for your post!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  25. Awesome show! Love the pics! xx Let me know if you would like to follow each other! xxx haemeandrobecca.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Distractie, nu gluma! La noi a fost un Revelion linistit.

    RăspundețiȘtergere
  27. Anul acesta ne-am propus, eu si sotul meu, sa mergem la concerte cu trupe renumite. O sa caut pe net sa vad ce gasesc.
    La Cluj de Rev nu a fost nimic interesant...

    RăspundețiȘtergere
  28. Wonderful post and as I can see the show as well! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Great event!! Beautiful pictures!!
    Alessandra
    www.alessandrastyle.com

    RăspundețiȘtergere
  30. woah. it seems like a whole lot of fun and u look stunning!
    Btw u have such a lovely blog and I'm following you now on GFC and G+to stay updated on ur posts.
    Would love it if you could visit my blog and follow me back :)

    Love ♥
    Heart Bows & Makeup

    RăspundețiȘtergere
  31. You look so happy and beautiful! great blog! follow back on GFC (rosita bizernan) , bloglovin and facebook.. keep in touch:)

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    RăspundețiȘtergere
  32. Have a nice day, darling!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    RăspundețiȘtergere
  33. Se vede ca te-ai simtit bine...acesta este lucrul cel mai important. :*

    RăspundețiȘtergere
  34. Esti tare frumoasa si dragalasa! Rujul ala imi place enorm!

    RăspundețiȘtergere
  35. Foarte faina haina, iti sta atat de bine cu ruju rosu pe buze!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Foarte frumoase pozele.

    Mi-e dor de Romania *_*

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    Instagram @ReinventYourself

    RăspundețiȘtergere
  37. Serios ati avut parte de asemenea cantareti??? Superb!!!
    Ma bucur pentru tine si sper sa iti treaca raceala repede
    :* :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  38. Lovely outfit. Glad to hear you had a good time =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  39. Arata perfect rujul rosu pe buzele tale! Fara cusur aplicat! Ai o veselie molipsitoare in poze... :)
    Ma bucur ca a fost un concert pe cinste! Sigur Revelionul 2014 este unul...to remember!

    Pupicei, cu mult drag!
    Ilda
    Lavender Toughts

    P.S. Am si eu acelasi tip de raceala ciudata, cu dureri crunte de cap! :(

    RăspundețiȘtergere
  40. Imi imaginez ca chiar ai fost in al noualea cer! Si mie-mi place Bolton

    RăspundețiȘtergere
  41. great show!

    Made in Italy http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/una-dieci-mille-refill-jacket/
    grazie

    Mari

    RăspundețiȘtergere
  42. Uneori mi-e lene sa dau detalii, daca retin bine, anul trecut am pus linkul de la eveniment, anul asta nu.. Pe scurt, in fiecare ianuarie se tine asa-numitul show Lux Helsinki, se aleg 6-7 locatii in oras , in care artisti finlandezi si internationali prezinta diverse showuri de lumini. Anul asta am apucat sa merg doar intr-o singura locatie, si anume Senate Square unde biserica a fost luminata ca in poze.
    https://www.facebook.com/luxhelsinki

    RăspundețiȘtergere
  43. Nice*
    Maybe we follow each other !?
    Let me know if you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3
    pequenaflordemaracuja.blogspot.pt

    RăspundețiȘtergere
  44. Wow, Michael Bolton, nice, nice! Si mie imi place foarte mult Michael Bolton, iar "Can I Touch You There" este melodia mea preferata.
    Ma bucur foarte mult pentru tine ca ai fost acolo. :)
    Sa ai un weekend excelent!

    RăspundețiȘtergere
  45. The event looks very exciting and fun. :) And you look incredible with your outfit!

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    RăspundețiȘtergere
  46. It look like a great show!!! Hope you had a lot of fun

    XO

    C

    RăspundețiȘtergere
  47. Looks pretty cold - but so much fun! Love,

    Vanessa
    www.pureFASHION.tv

    RăspundețiȘtergere
  48. N-am mai fost la un concert de ceva vreme, din diverse motive :)) Ma bucur ca te-ai simtit bine si trebuie sa-ti spun ca imi place la nebunie tinuta ta :X :*

    RăspundețiȘtergere
  49. Pare ca v-ati distrat. Imi place paltonasul. Un An Nou mai bun, cu multe satisfactii! Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  50. Ma bucur ca a fost un eveniment memorabil, in fond cu astfel de amintiri de neuitat ramanem! Esti o frumoasa oricum ai fi imbracata, si mi-a placut mult caciula ta, am avut si eu una asemanatoare in trecut! Mie imi plac atat de mult artificiile, cele mai frumoase pe care le-am vazut au fost in Malta! Au ei niste fiesta speciale in fiecare sambata seara pe timp de vara! Pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  51. Hey, so cool you could visit hiS concert, looks like you had lots of fun despite the cold! ;)

    Follow the royal Peach!.

    RăspundețiȘtergere
  52. Thanks a lot for your lovely comments, dearest Mihaela, I hope you had a wonderful weekend so far <3

    And thank you for your pleasant comment on my blog! I checked your blog and I like it <3 Of this cause I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come again to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  53. Another try as I fear I made a silly copy-mistake in my last comment :)

    Thanks a lot for your lovely comments, dearest Mihaela, I hope you had a lovely weekend so far <3

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  54. You must had the time of your life, despite cold. You look absolutely gorgeous.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  55. Pare foarte frumos in poze, sunt sigura ca a fost senzational live! Si tu ai aratat tare dragut la concert,rujul rosu iti vine perfect!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  56. Nici mie nu mi-a venit sa cred cand am auzit ca Michael Bolton a concertat la Galati. In Bucuresti nu a fost nici macar 10% asa cum sigur a fost la Galati.

    RăspundețiȘtergere
  57. Se vede ca te-ai simtit bine. Ai fost numai un zambet. Foarte vesele pozele tale. Un an nou eaxct asa cum ti l-ai imaginat!:)

    RăspundețiȘtergere
  58. Kisses love <3
    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  59. Ce bine ca te-ai simtit asa bine de Revelion...inseamna ca o vei tine in petrecere tot anul. Imi place paltonasul Pup!

    RăspundețiȘtergere
  60. Se pare ca ai avut un revelion pe cinste. Felicitari si un nou an plin de bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  61. the concert looks amazing!:) lovely photos!♥

    www.lorietta.cz

    RăspundețiȘtergere
  62. I went to his show years ago and he puts on a wonderful performance! His songs are classics:))!

    RăspundețiȘtergere
  63. Norocoaso!Ce mi-ar fi placut simie sa fi fost acolo!

    Paltonul si fularul arata grozav!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.