Treceți la conținutul principal

Uite zapada, nu mai e Craciunul ..

Dar nu-i nimic vine altul ! Postarea asta o aveam pregatita pentru anul care a trecut, au fost atatea evenimente, placute, incat nu am mai avut timp sa o lansez, asa ca va arat acum ca inspiratie pentru acest an. In perindarile mele pe internet, mi-au placut aceste coronite:

Coronite Craciun - johnlewis.com
Coronite Craciun - lampsplus.com
Coronite Craciun - potterybarn.com si crateandbarrel.com
Stiu ca sunt persoane care nu doresc, nu le place toata forfota asta sa ii zicem "comerciala" cu trenduri.. Bine nici eu nu sunt departe, nu cumpar brazi, beteala, globuri, instalatii in fiecare an, nu ! Am grija macar un pic de planeta noastra, prin urmare de noi.. Cu toate ca imi plac toate culorile, toate combinatiile, tot bradul verde, artificial bineinteles, si globurile rosii sunt pe primul plan. Anul asta am facut si coronite din brad natural pentru mese.
Coronite Craciun - www.allstyle.ro
Coronita de Craciun - allstyle.ro

Bradul meu artificial e chiar dragut, globurile rosii nu le-as da pe altele, chit ca admir si la altii. Pana anul asta nu am avut instalatie si am primit cadou una. Intr-un an mi-am luat fundite si incet incet bradul nostru a fost pus la punct. Singurele cumparaturi care se repeta in fiecare an sunt luarea cadourilor sau ingredientelor pentru fabricarea, personalizarea lor acasa. Intr-un an ne-am chinuit sa facem o casuta din turta dulce, cand sa ii fixam acoperisul s-a ruinat totul, ne-am manjit numai de crema alba pe post de lipici, am portionat-o si a ramas simpla turta dulce.. :)
Am inceput asa:



finalul trebuia sa fie cam asa:
Momentan nu mai am curaj sa incerc. Anul asta am facut pentru prima oara coronite, cum spuneam, simple si le decoram sau nu mai apoi. Am cadorisit si una, nepotica mea nu putea sa ramana fara :))

Iata-le:


Facand poze seara, verdele crengutelor nu au iesit cum trebuie. Pentru mine a fost un an interesant, primul Craciun si Revelion cu adevarat in familie, trebuie sa recunosc sotul a facut senzatie :)) !!!
La multi ani 2012, si pe blogul meu, sa fiti sanatosi si fericiti dragii mei !
Cum au fost sarbatorile in casele si sufletele voastre ?

Pace & love !

Comentarii

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

[Outfit] Crossing

Traversarea unei strazi, parcurgerea vietii, intersectarea cu alti oameni, trecerea de la un anotimp la altul, toate au in comun timpul si trecerea lui. Asta e subiectul de astazi.

Mancam, dar cat de mult ne hranim?

Inainte de a ne gandi ce vitamine contine si cat de bine sau rau ne fac alimentele pe care le punem in farfurie, mancam cu ochii, cu nasul, din pofta ce ne-o genereaza cele auzite. Stim in mare ce e bine, de ce trebuie sa ne ferim, care alimente putem sa le consumam cu moderatie, insa nu stiu cati dintre noi se gandesc atunci cand gatesc pentru cateva zile sau doar pentru masa pe care urmeaza sa o manance la "aportul de sanatate". Teoria ca teoria, dar practica ne omoara, se aplica si in acest segment al vietii.

[Outfits] Rochia mea preferata verde din chiffon

Sunt pline site-urile chinezesti cu acest model de rochie, m-am indragostit iremediabil de cand am vazut-o intr-un wishlist pe blogul deesboudoir . De atunci aproape la fiecare colaborare am cautat-o sperand sa dau peste una cu dimensiuni potrivite pentru mine si dorinta mi s-a indeplinit dupa ce Cichic mi-a propus sa aleg dintr-o lista prestabilita articole pentru review. Eram sa-i refuz pe motiv ca nu-mi gasisem pe gustul dar si marimea mea, insa mai apoi mi-am zis sa caut alte produse care sa nu aiba valoare mai mare fata de cele din lista si asa am dat peste ea.