Treceți la conținutul principal

De ale relaxarii, sarea.. nu doar in bucate!

Suntem in mijlocul lui august si de ieri am simtit cum seara devine tot mai rece, iar eu voi putea sa reiau obiceiurile care ma binedispun:
Bai cu sare de baie



Inimioara bleu-lila, o bomba efervescenta pentru baie cu lavanda are ca ingrediente principale responsabile de efectul efervescent: sarea de lamaie si bicarbonatul de sodiu. Am incercat-o chiar inainte sa inceapa vara si am amanat aducerea ei in discutie sa nu o uitati pana la toamna. Eu sunt friguroasa, nu toate persoanele sunt ca mine si multi prefer dusul, dar din cand in cand mie una imi place sa ma relaxez, sa-mi hranesc zenul :D
Argila alba, sarea de mare si amidoul dau consistenta bilelor, untul de shea si uleiul din samburi de struguri contribuie la pielea hidratata, catifelata, iar parfumul este dat de uleiul esential de lavanda.



Cu un gramaj de 55grame nu mi s-a parut mica fata de celelalte produse similar testate insa cantitatea de uleiuri nu a fost suficienta pentru o cada plina ca sa beneficiez de ele pe deplin. Mirosul subtil, relaxant s-a risipit pana la finalul baii. Spuma care se vede in ultimele doua imagini nu este in intregime de la bomba efervescenta, m-am jucat cu un gel de dus sub jetul de apa pentru a forma spuma. Culoarea apei devine usor laptoasa si acel albastru care tindea sa fuga pe margini, nu a ajuns pe piele si nici nu a patat-o. A fost o experienta placuta, dar nitel fada, este loc de mai bine. Cautand produse in armonie cu pielea mea, nota 6,5 acestei bombe pe cand sapunurilor le ofer un 8,5.
Va invit sa vizitati pagina de Facebook si sa le dati Like.


Nu contine sare: unt de mango, unt de shea, miere de albine, faina de coji de nuca, uleiuri de susan, masline, struguri, papaya, glicerina, vitamin E, ulei essential de lemongrass si geraniu, insa pentru mine intra in categoria produselor/actiunilor ce ma relaxeaza. Tenul iluminat si extra catifelat cum sa nu te binedispuna :D Acum serios, cand era sa vorbesc despre produsul asta, l-am mentionat aici si aici, dar impresii complete nu v-am oferit si azi a fost ziua:

Produs este notificat la Ministerul Sanatatii, inainte sa deschid borcanelul citind eticheta mi-am imaginat un miros placut de geraniu, insa mirosul de nuca este mai pregnant. Are un miros "de pamant" usor inecacios cat iei din produs, intins pe tenul ud dispare treptat, complet. Textura este densa si aerata. Masajul nu este bland, pune in miscare circulatia sangelui, dar nu irita pielea. Se indeparteaza doar cu apa calduta cu usurinta faina din coaja de nuca. Pelicula grasa ramane pana stergi cu un prosop curat fata lasand-o curata si catifelata, ferma.


Acest scrub pentru corp pe baza de sare, uleiuri (seminte de struguri, masline, germeni de grau, migdale dulci) si extracte din plante (musetel, galbenele, morcov si lavanda) trebuie evitat de folosit pe pielea acneica sau cu leziuni. Se intinde bine pe piele, ofera un masaj riguros, insa e greu de indepartat de pe piele. Mie nu-mi place sa-mi simt pielea uleioasa(nu am siguranta pielii curate, ma irita pe creier sa ma sterg cu prosopul si sa vad ca nu m-am exfoliat suficient) dupa baie astfel incat consum de 3 ori mai mult sapun/gel de dus pentru indepartarea grasimii in exces de pe piele. Pielea ramane fina si catifelata. Pe recipient este precizata cantitatea de 400gr si totusi mi se pare exagerata, nu vad cum ar putea cantari atat o cutiuta mica. Sa ma insel? 
Cum va spuneam aici pentru o exfoliere rapida tot malaiul/zatul si alte granule pe o piele bine sapunita sau cu gel de dus mi se pare mai practica si chiar mai ieftina. Cei care folosesc produse naturale observa un mai mult efort in curatarea cazii.



Sa ne intoarcem la sarea de baie, de data aceasta saculetul auriu cu potiunea magica mi-a oferit un moment de ralaxare mai recenta intr-una din serile ploioase in care am inmuiat gandurile. Apa nu a suferit nici o coloratie, farame de plante au iesit dn saculet, parfumul de o intensitate medie. E de unica folosinta. Saculetul gol poate fi folosit la alte intrebuintari.



Ca un ritual sa fie complet aprind o lumanare, parfumata sau nu, asteptand cuminte sa mi se faca un masaj linistitor.

Noapte buna!

Comentarii

  1. I like it to take a bath, too, dearest Mihaela, it´s such a relaxing and great ritual! And like you I love lavender, fortunately we bought a very big bottle 10 years ago in the Provence in France. The bottle is so big that I´m sure it will last my complete life :)

    But what you write about bath additive sounds great, too!

    Wish you a wonderful weekend <3

    Thanks for following - it´s a pleasure for me that I already followed you back on gfc and bloglovin <3

    xoxo Rena from Bavaria

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laveder from Provence sounds like a dream!
      Thank you, Rena, it's my pleasure to reading you!
      xo

      Ștergere
  2. Si eu sunt mare fan sare de baie, dar vara prefer dusul.Pe corp nu suport sa-mi ramane pelicula uleioasa, n-am putut folosi niciodata uleiul Jhonson pentru copii spre exemplu si nici nu prea mai incerc uleiuri!
    Multumim pentru impresii, foarte folositoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum pentru mine e numai bine, diminetile sunt racoroase, pot sa ma relaxes in voie.
      Cu drag, ma bucur ca le gasesti folositoare. xo

      Ștergere
  3. In general,mie imi plac produsele naturale:) Si m-ar tenta mult sa incerc o bila efervescenta:D

    RăspundețiȘtergere
  4. suna bine ce zici tu aici, dar sa mai treaca nitel caldura :) cat despre scrub, si eu folosesc tot malaiul. il combin fie cu putin gel de dus, fie cu ulei de masline. iar daca ma simt in stare sa curat cada si dezastrul de dupa, mai adaug si zat de cafea :). weekend frumos iti doresc, Simona

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha, chiar daca e loc de mai bine pentru produsele acestea, apreciez review-ul tau! Am citit cu placere!

    Pup!
    Weekend fain iti doresc!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu postul asta m-ai lovit unde ma doare mai tare! Din 2 bai cate avem in casa, nici una nu are cada, doar dus.. avem sauna in schimb, dar as prefera de 10 ori sa am cada, de fapt initial asta a fost una din conditiile cumpararii unei case, sa aiba cada.. din pacate pt. mine, n-a fost sa fie, din fericire casa are multe alte pro-uri incat a meritat sa o cumparam.. incercam oricum sa facem in asa fel incat sa montam si o cada candva, dat fiind ca eu ador sa ma balacesc..

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt friguroasa, dar vara prefer dusul pentru ca e mai rapid, din cand in cand e binevenita si o baie pentru relaxare :D Sunt foarte misto bombele, o sa imi iau si eu cateva pentru sezonul bailor haha :D (dar nu cu lavanda pentru ca nu ma impac cu mirosul) Nici mie nu-mi place sa-mi ramana pielea uleioasa, mai ales inainte de a iesi din dus, parca n-as face dus :) Si eu folosesc tot zatul de cafea pentru exfoliere :D

    RăspundețiȘtergere
  8. It's great to pamper yourself from time to time!

    xoxo
    Froso
    Style Nirvana

    RăspundețiȘtergere
  9. aaah,ce bine e sa faci baia cu sare,mai ales acum cand vine toamna :)!

    http://www.cristinasurdu.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu ador sa-mi umplu cada cu apa parfumata si sa stau pana mi se increteste pielea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi plac baile cu sare doar in sezonul rece !

    RăspundețiȘtergere
  12. Toate mi se par delicioase.
    m-ai tentat din nou.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Faceam si eu, in trecut, bai relaxante in cada si adaugam sare de baie. De cativa ani am renuntat la acest obicei si m-am axat exclusiv pe dusuri rapide(sau prelungite). Scrubul este nelipsit insa, il ador! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. i love your post. kiss honey. hope to keep in touch with you.
    http://honeyandcotton.org/

    RăspundețiȘtergere
  15. Trebuie să recunosc că acest gomaj e tentant !

    RăspundețiȘtergere
  16. Sincer...demult nu m-am mai rasfatat asa!
    Si vai cata nevoie as avea... :P cand am putin timp pentru o baie de relaxare, am sa tin cont de postarea asta - e foarte utila! :)

    Andra

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.