Treceți la conținutul principal

[Outfits] BlueBeatrice








Primii pasi, joaca, joaca si iar joaca... dulci amintiri.
La multi ani puisor!

Acum opt ani Beatrice era o mogaldeata de om iar astazi e ditamai domnisorica ce in curand o va depasi pe mama'sa in inaltime. Isteata, inventiva, charismatica, o fetita care te cucereste, dar uneori iti dureri de cap cu incapatanarea ei. Ne-a intampinat ca un om mare si emotia unui copil dulce, intotdeauna ii cumparam rochite. De data asta am ales o rochita albastra cu buline de tot felul. O alta matusica chiar mi-a marturisit ca isi dorea una cu buline. :)
Albastru am ales si pentru tinuta mea: pantalonii Stradivarius si sacoul Bershka. Am combinat cu un pulover subtire cu detalii feminine: volanul dublu si broderia de pe maneci, cerceii eleganti, dar am revenit la stilul masculin purtand pantofi cu talpa joasa si paltonul oversized. Elemente care au fost folosite si in alte tinute, inclusiv geanta.
1  //  2  //  3 
Cei de la Kurtmann pe langa articolele semnate Zara, Bershka, Stradivarius, Lefties, Pull&Bear, etcc de curand au lansat o colectie proprie de genti si plicuri din piele. 
Am ales cateva din modelele mele preferate de pe Kurtmann pe care le-as purta la tinuta prezentata astazi, fix in aceeasi formula sau schimband si incaltamintea cu bocanci, stiletto sau mocasini.
Ce parere aveti?
xoxo

Comentarii

  1. Iti sta excelent cu noua tunsoare. Excelent! <3
    Gentuta ta m-a cucerit. Vreau si eu una. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos <3
      Poate vor mai aduce cei de la Romwe, erau atat pe maroniul asta orange dar si intr-o combinatie cu burgundy. xo

      Ștergere
  2. I love your blue blazer with polka dots inside <3
    You so pretty
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce-mi place tunsoarea ta, te prinde absolut minunat! <3 Imi place foarte mult tinuta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Rux, mai trebuie sa o ajustez pe ici pe colo, din anumite unghiuri par un mic soldatel feminin. lol xo

      Ștergere
  4. I like the blue on your pants and jacket!
    ciao :)
    Chiara
    www.chiaweb.it

    RăspundețiȘtergere
  5. Hopa, cineva s-a mai tuns! Imi place, ti-am mai zis oricum si mai demult ca astept sa te vad pixie.. daca nu te-ai tuns si doar l-ai aranjat asa, ti-a iesit! Imi place si outfitul, astept sa vina si la noi soarele si primavara in toata regula, sa pot trece la haine mai subtiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, alaltaieri am bagat masina de tuns in lateral si astfel sunt periuta si am mai luat si din lungimea de pe calota, spre pixie ma indrept :)
      10x

      Ștergere
  6. Hi Mihaela! You look so beautiful in blue! The color of the blazer suits u very well and I also like the bags you picked. Have a great weekend dear, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  7. Sacoul si gentuta sunt minunate! Imi plac mult, mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sacoul are un material subtirel, ca textura aduce cu inul. E perfect pentru vara si primavara cu temperaturi inalte. :)

      Ștergere
  8. The look is so chic and that shade of blue is very pretty on you!

    Rowena @ rolala loves

    RăspundețiȘtergere
  9. Te prinde de minune albastrul asta cobalt. E si una din nuantele mele preferate! Si elemntele de contrast sunt alese la fix!:) Si eu visez la o tinuta albastra/portocaliu de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In nuanta sacoului mai am o pereche de pantaloni drepti si am cam mers la sgur cand am ales. Initial am vrut un sacou navy, dar a disparut din stoc, acum vreau unul pe alb. :)

      Ștergere
  10. Ce frumosi sunt pantalonii!
    De fapt intreaga tinuta e reusita!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte frumosi, eu fiind prea slaba nu se aseaza cum ar trebui, dar da si mie imi plac mult. Mersi. xo

      Ștergere
  11. So chic! <3
    O domnisorica superba! Sa aiba parte de mult noroc in viata!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Carmen, sa invete, sa fie luptatoare si norocul va fi si de partea ei. :)
      xo

      Ștergere
  12. Lovely earrings and socks!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa tinuta, imi plac foarte mult pantaloni si sacoul, culoarea respectiva e fanstastica :)
    Cred ca ar merge posetele :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Semeni cu Audrey Hepburn. Foarte tare chiar!
    Îmi place mult cum vine sacoul peste bluza gri și-ți mai zic o dată că sunt invidioasă pe silueta ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Aurora, ce compliment frumos!
      Nu ai de ce draga mea, daca in partea superioara hainele se aseaza mai frumos in partea de jos dupa cum vezi pantalonii stau incretiti. Daca la tine ai sculpta ici colo(eu nu cred ca ai avea nevoie), la mine mai trebuie adaugat mult in zona picioarelor si putin in partea de sus. xo

      Ștergere
  15. Miha, toată aprecierea, din nou. Îmi place foarte mult cum te-ai tuns, gând care mă tot "bate" şi pe mine, dar... curajul îmi mai lipseşte :-)
    Un albastru superb, un tablou cromatic pe măsură! Croiul sacoului te prinde minunat, iar pantalonii au acel ceva interesant, se aşează foarte bine ♥
    Aveţi în familie o domnişoară superbă, să vă dăruiască cele mai dragi zâmbete şi motive de fericire. Mulţi ani superbi, asemeni zâmbetului ei de copil bun şi frumos ♥
    Şi albastrul de pe unghiuţe e tare frumos! :-)
    Te pup, weekend minunat vă doresc, cu drag! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe oricine care cocheteaza cu gandul sa se tunda il sfatuiesc sa o faca dupa un exercitiu de imaginatie si convingerea ca nu va regreta alegerea facuta. Cu ceva timp in urma nu suportam sa mi se ridice un fir de la vant iar acum m-am obisnuit si chiar ma amuz.
      Iti multumesc frumos draga Miha pentru cuvintele frumoase, mereu parca potrivite, mereu ai cuvintele la tine!
      Maine arat mai bine unghiutele cu oja de la tine, multumesc tizule drag! <3
      Weekend placut si voua, pupici!

      Ștergere
  16. You look so great! I really love this outfit...especially those earrings!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Cu riscul sa ma repet, iti spun inca odata ca esti foarte, dar foarte fotogenica. Cu tunsoarea pixie am cochetat si eu multi ani. :D Tinuta este impecabila si iti vine foarte bine. Sacoul este preferatul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Mada, de mica mi-a placut sa fiu fotografiata. :)

      Ștergere
  18. Imi place tinuta ta, de fapt imi place stilul tau. Gasesc mereu la tine combinatii interesante. pup

    RăspundețiȘtergere
  19. great outfit! that blazer is fabulous:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Esti plina de optimism in culoarea aceasta! Numai bine pentru zilele calde care se anunta!

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place mult sacoul.

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  22. Great color combo Mihaela!!!! I love the royal blue!!!!!!
    Have a great end of the week darling!!!!
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  23. te prinde de minunte stilul asta androgin. pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi place foarte mult tunsoarea ta, imi place mult ca as indrazni sa ma tund dar cred ca nu am forma capului potrivita pentru o asemenea tunsoare, cel putin asa am primit sfatul :D Si pantalonii si sacoul sunt superbe, au o culoare minunata. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  25. I love blue color, great look dear!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce draguta esti si ce frumos te-ai imbracat! Imi place mult tunsoarea ta si mi-e ciuda ca eu nu am avut curajul sa-l tund atat de scurt, dar cine stie, poate la vara...:D;))
    Mie mi se pare ca de la postare la postare intineresti :D:*

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi place albastrul asta, iti sta foarte bine cu el. Si imi place si tunsoarea, in a treia poza esti superba!

    RăspundețiȘtergere
  28. The cobalt blue jeans look terrific, styled with sophistication. It was great reading your comment...wishing you a wonderful and warm weekend!

    RăspundețiȘtergere
  29. Looking gorgeous as always dear.x I love your outfit, elegant and sophisticated! Blue looks amazing on you and I love your makeup.x Beautiful kids:) That yellow handbag looks amazing! Have a lovely and relaxing weekend.x
    xxxx
    Stephanie

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte frumoasa tinuta. Te prinde bine tunsoarea!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce imi place tunsoare ta!!!
    Esti o frumoasa cu un zambet minunat!
    Superb outfit-ul, si am pus ochii pe geanta <3
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  32. You look awesome dear ! xx
    www.ambifashion.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Love your pixie cut and the blues in this outfit look fabulous on you darlin!

    RăspundețiȘtergere
  34. Gorgeous look. Love your cool blue suit!

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  35. imi place cum ai asortat geanta la pantofi, iar stilul office iti vine de minune !
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  36. Hello dear,
    as part of my dissertation I prepared a questionnaire for shopping clothes online. It would be great if you had some time to answer it. Thank you very much
    Chadlen

    https://docs.google.com/forms/d/1K-EvQc-l-qnO0brbOS_0oSeInmKeG1KchX7SbnYQGdU/viewform

    RăspundețiȘtergere
  37. Ce dragut iti sta cu sacoul albastru!
    Tunsoarea asta te face si mai mica decat inainte :)) Te prinde de minune!

    RăspundețiȘtergere
  38. imi place cum ai combinat piesele. sacoul albastru e superb!
    xoxo
    dailyfashiondream.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  39. I like you outfit, especially the grey mottled in combo with that blue!!!
    AND Goodness, how cute is your little Girl in those pics!?!?!? :3

    Follow the royal Peach!

    RăspundețiȘtergere
  40. Cat ma bucur sa te vad iarasi vesela! Esti tare frumoasa si delicata iar stilul acesta abordat nu-ti stirbeste din feminitate! Imi place tinuta ta smart casual si nuanta perfecta de albastru a pantalonilor de la Kurtmann!

    E grozava colectia de genti pe care au lansat-o! Cea cu nr 2, dintre cele alese de tine, e una dintre favoritele mele!

    La multi ani lui Beatrice! Sa aiba viata frumoasa! :)

    Multi pupici, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce frumos iti sta cu parul asa! Imi plac foarte mult accentele maronii, ador sa combin albastru cu maro, arata super! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  42. Foarte, foarte bine iti sta tunsoarea! Dar imi place ca esti tonica, vesela, pozitiva, transmiti un optimism molipsitor.
    La multi ani fericiti nepotelei tale, sa creasca mare si sa fie sanatoasa!
    Gentutele alese sunt tare dragute, le-as purta si eu cu drag!
    Pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  43. You look really great in such boyish styles and I wear often similar looks for work - only mostly with heels because when I'm wearing flats everybody looks astonished to me and says: "Wow, I didn't know before how petite you are in reality!"

    And I still like your hair cut so much. At the moment I'm thinking about if I should also cut my hair in a similar way because ten years ago I have worn for a very long time a short cut.

    Kisses my dear friend!

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  44. Albastrul acesta te prinde de minune. imi place tare mult outfitul si noua postare, inteleg de ce ai fost considerata minora:)

    RăspundețiȘtergere
  45. Frumoasa tinuta ta! Imi place insa mult, mult de tot tunsoarea ta, te prinde foarte bine!

    www.flashforwards.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  46. Very nice suit! You look a bit like Audrey Hepburn!

    RăspundețiȘtergere
  47. Esti adorabila cu aceasta tunsoare si cerceii o pun si mai bine in evidenta!!
    Imi place tot, dar combinatia de culori e super tare!! M-am uitat zilele trecute dupa o astfel de pereche de pantofi, in final am luat niste balerini, ca sa am si ceva comod.. dar mai vad eu, poate gasesc si ceva cu siret :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Adorabil sacoul ♥ Iti sta foarte bine cu albastru :)

    RăspundețiȘtergere
  49. What a stylish outfit dear :) I hope you had a great weekend

    Check out my new post..cute Easter decor inspiration :)

    Have a fab day

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Amazing hair! I love this outfit and look forward to your next post.
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  51. Te prinde bine noua tunsoare, iar tinuta este si pe gustul meu. And it's blue too <3
    La multi ani si mogaldetei! :*

    RăspundețiȘtergere
  52. Iti sta excelent acest albastru regal, iar machiajul discret iti accentueaza foarte frumos trasaturile si noua tunsoare super-sexi (tu te-ai tuns?); trebuie sa iti spun din nou ca cerceii supradimensionati iti vin de minune! Piesele mele preferate sunt sacoul, cerceii, of course si bluza gri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Georgia, eu ma tund singurica de ani de zile :) ma mai ciuntesc si apoi retusez. Invat pe propriul par. :))

      Multumesc fete si doamne dragi. :)
      Thank you! <3

      Ștergere
  53. Super! Imi place mult cum ai combinat piesele vestimentare. ;)

    :* :* Roxie T

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.