Treceți la conținutul principal

[Stil masculin] Ce (nu) poarta un barbat

Aspectul fizic este destul de important, desi multe persoane neaga acest lucru, modul in care aratam, ne ingrijim, influenteaza parerea celor din jurul nostru. Cand spun aspect fizic si imbracaminte nu ma refer la faptul ca ar trebui sa porti numai haine de firma sau sa arati ca un fotomodel, ci la faptul ca trebuie sa fii o persoana ingrijita, preocupata de ce ti se potriveste in domeniu vestimentar si nu numai.
Gusturile barbatilor in ceea ce priveste garderoba lor cu/in ce le-ar placea femeilor sa ii vada imbracati de multe ori nu se potrivesc si multe din combinatiile imaginare raman doar in acea faza. Gusturile variaza de la un barbat la altul, de la o femeie la alta. Stiu ca unii ma considera prea colorata, vestimentar, si nu contest, imi plac culorile si pot sa incalc cu usurinta legile modei, asa si eu gasesc articole care nu-mi sunt pe plac si consider ca nu avantajeaza un barbat.

Kurtmann este un outlet complet in care gasiti atat haine pentru femei, cat si pentru barbati si copii, pentru mai multe stiluri. Ultima oara cand v-am povestit despre cumparaturile pentru sotul meu nu a fost o experienta prea placuta, banii au fost returnati si cand am prins momentul am achizitionat pe langa gulerul din blana si pantalonii rosii si o bluza Zara in dungi pentru sot. Navigand pe site am dat si peste cateva exemple* pe care sotul meu nu le-ar purta niciodata. M-am gandit sa facem echipa si sa le expun in postarea de astazi, dar si outfitul cu puloverul achizitionat.




- nu imprimeuri animal, floral & co.
- nu pantaloni mulati, prea scurti, cu turul lasat sau incretit pe gambe
- nu culoarea roz, cu atat mai mult daca scrie si hipsters sau are chipul unui alt barbat
- nu mov, detalii feminine... cu toate ca in unele cazuri are o sensibilitate pentru fluturi.
- nu articole transparente, insertii de piele, blana
- nu tricourile cu decolteu adanc sau cu manecile prea scurte, prea mulate
- nu camasile cambrate cu aspect mulat
*articolele selectate in colaj nu mai sunt pe stoc; rog fanii acestui stil sa nu se simta lezati


Cu partea colorata in partea de sus a pieptului si la umeri gasiti pe stoc pe portocaliu si verde. Verde a fost varianta mea preferata inca de anul trecut, trebuie sa va confesez ca mereu cand ma decideam sa comand nu mai prindeam si era singura varianta. Marimea aleasa a fost L, ca de fiecare data in cazul puloverelor. Tinuta aleasa a fost purtata in weekend, totodata vedeti si paltonul cu guler detasabil prezentat acum ceva timp intr-o postare life lately.








Palton New Yorker // Bluza Zara // Jeans Bonprix // Pantofi Marelbo


Voi ce nu ati purta, ce v-ar placea sa poarte partenerul dar ati primit un "nu categoric" la propunerea facuta sau ce ati vrea sa nu mai poarte?

xoxo

Comentarii

  1. Ce dragut....vad ca sotul tau a invatat de la tine cum se pozeaza pentru un outfit:) A meu se imbraca destul de pe gustul meu, doar ca nu are nici o pereche de blugi in garderoba...cred ca ar fi interesant sa-l vad si cu asa ceva:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu pozatul mai e cum mai e, dar sa pozeze... e un chin, mi-a facut pe plac pentru cateva cadre.
      Spunand de blugi, ma faci curioasa: cu ce tip de pantaloni se imbraca dragul tau? Are alura de rocker. :D

      Ștergere
    2. =))) O nu...nu rocker. Se imbraca cu pantaloni deschisi la culoare aproape tot timpul:) Pantaloni gen de costum, doar ca fara dunga:) Deci elegant:)

      Ștergere
    3. :D Cred ca stiu despre ce pantaloni spui. al meu nu vrea prea deschisi, are in schimb colorati in nuante inchise, dupa cum am banuit nici pe cei din in nu-i poarta si si-a ales singur.

      Ștergere
  2. I do all my husband's shopping and we also keep a list of things that he wouldn't wear or I don't like on him. It's a good thing we usually agree on most items.

    Rowena @ rolala loves

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice, when is about shoes he choose only, but in rest I do as well shopping for both.
      xo

      Ștergere
  3. Așa cum mă așteptam, soțul tău este îmbrăcat ...elegant, zic eu.
    Întru totul de acord la categoria „așa nu”! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt de acord cu enumerarea de "asa nu".

    imi place outfitul sotului tau si nu pot sa remarc cu cata naturalete pozeaza :).

    RăspundețiȘtergere
  5. De fapt, eu mereu m-am întrebat ce bărbat ar purta cele trecute de tine la nedorite. Eu cred că nici tinerii-puşti, adică adolescenţii de fapt, nu poartă prea multe de genul acela. Eu rar îi cumpăr soţului meu ceva, pe de o parte nu îi place, dar pe cealaltă nu prea poartă ce i-am luat eu. Îmi place outfitul soţului tău şi mă bucur că l-am "cunoscut"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In afara de pustii care vor doar sa fie cool, sunt si barbati, de 30+ sau mai tineri care adopta astfel de articole, mixeaza astfel incat sa dea bine, sa nu fie prea mult si chiar de ar fi, se simt bine in hainele lor. Uneori imi place ceea ce vad, dar cu siguranta nu are trecere pentru sotul meu. Eu sunt cea care indrazneste si nu-l deranjeaza ca suntem mai diferiti, chiar daca daca ar fi dupa el unele chestii nu ar exista in garderoba mea.
      Am patit sa ii iau ceva si apoi sa nu-i mai placa... dar slava Domnului ca de putine ori.

      Ștergere
  6. Hi Mihaela! I think that even though men don not to admit it, but they too care about the looks! And I think your husband wears a very nice outfit, no wonder since you help him!:) Many kisses dear and have a great weekend! xo

    RăspundețiȘtergere
  7. Great ensemble and the gentleman looks handsome. Love stripes! :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  8. nu prea primesc Nu-uri de la iubitul meu atunci cand vine vorba despre hainutele lui. ba chiar nu isi cumpara nimic fara mine si eu sunt foarte bucuroasa sa ii aleg mereu hainutele. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Fain postul cu 'nu'-urile:) Eu as vrea sa-l vad pe BF purtand si rosu. Un tricou simplu, rosu, l-ar prinde tare bine dar refuza cu incapatanare:)) Cel mai aproape de rosu am ajuns cu un tricou burgundy. Oh well :))
    -Alina
    http://www.alinasays.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Delicata situatie cand "refuza cu incapatanare", cand doar crede ca nu i se potriveste ar mai fi o portita. Lau poarta rosu, caramiziu, burgundy. Chiar daca nu-i place movul sunt si cateva care au niste mici "pete" de culoare. :)
      xo

      Ștergere
  10. Ce bine arata fratiorul meu !

    RăspundețiȘtergere
  11. Daaa...nu mi-ar placea sa vad niste pantaloni prea mulati la iubitul meu..sau ceva roz :)) Week-end frumos draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un tricou roz-somon foarte deschis are in garderoba, mna cum memoria imi joaca feste, sa stii ca pe ala nu il include la "asa nu". Un weekend frumos si voua, te pup!

      Ștergere
  12. este o idee preconceputa refuzul culorii roz din garderoba masculina, oh! nici sotul meu nu poarta, însa eu admir barbatii care depasesc acesta parere (cum ca ar fi un indiciu gay) - unchiul meu, un domn respectabl (casatorit cu frumoaa mea matusa) poarta iarna un fular roz la palarie maro si jacheta din piele îmblanita si arata foarte sic! Am si la birou un coleg (casatotit si tata a dou baieti) care poarta din când în când o camasa roz pal, în ciuda glumelor (proaste) pe care le fac rautaciosii.
    Draguta postare! Felicitari :) subiectul m-a surprins în mod placut!
    xoxo. Weekend fain! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil disconfortul purtarii rozului are si ceva in comun cu acea idee preconceputa, insa stiu pe cineva care nu doar nu ii place sa poarte dar e vizibil deranjat de orice in acea culoare.
      Roz si maro, e o combinatia foarte frumoasa, pe care o foloseam des in machiaj.
      Nu e o problema ca unii nu doresc sa poarte o culoare, ci mai urat e sa fii ironic cu privire la gusturile celorlalti.
      Sa ai o saptamana frumoasa. xoxo

      Ștergere
  13. Beautiful style and I love this selection.
    Have a lovely weekend :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place postarea aceasta :) Imi place tinuta sotului tau. NU cred ca Sashka ar vrea sa isi arate tinuta. Curajos sotul tau :) Imi place puloverul foarte mult. Te pupic si va doresc un weekend minunat! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Lau se simte mai comod in spatele aparatului, cu toate ca e un barbat inalt, atletic, si Sasha pare din pozele voastre.
      Pupicei! ♥

      Ștergere
  15. Deeeeci..eu sunt gata machiata si imbracata, mogaldel e si el pregatit, si amandoi il asteptam la usa pe dumnealui! isi potriveste hainele, pt fiecare ocazie, si e mai putin haotic decat sunt eu, le combina super! E un urban style comfortabil. Si ce-mi place la nebunie: nu a trebuit vreodata sa imi pun amprenta ca sa fie el cum imi place mie :)
    Si nu fugim de culoarea roz! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna foarte bine, ai timp astfel pentru tine si copilul voastru.
      Vorbind despre amprenta, de multe ori nici nu trebuie sa insisti, sa propui macar celuilalt, se intampla o chestie mai putin explicabila in care partenerii imprumuta din gusturile/identitatea celuilalt.
      Dragul meu s-a obisnuit de la mama lui care avea stand cu haine, aducea acasa si el isi alegea, acum cu cumparaturile online doar pentru incaltaminte si unele articole mai calca pragul magazinelor, mereu insotit. Cred ca fiecare imbratiseaza ceva doar cand sau daca se simte pregatit. :)

      Ștergere
  16. Wow, your husband wears great outfit, no wonder since you help him!:) He is looking great. Many kisses dear and have a great weekend! xo

    RăspundețiȘtergere
  17. In primul rand as vrea sa spun ce ar trebui sa poarte obligatoriu de 1 si/sau 8 martie: un buchet vesel de flori de primavara. :)) :D
    La capitolul interzise si eu mentionez tot pantalonii mulati sau cu turul lasat. Disgusting. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi da, da, florile sunt un gest simplu si deosebit!
      Ma bucur ca ti-ai exprimat parerea. xo

      Ștergere
  18. fantastic outfit...he looks really stylish!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. My dear Mihaela, you dressed your attractive husband really well and stylish and I like the outfit on him you have chosen! But I know what you mean: I try also sometime my husband to wear for example a pink shirt but believe me: I have no chance to convince him! Although I like what you picked I think my husband neither would wear this pieces :)
    Hugs & kisses
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for sharing your opinion about your husband preferences and feedback regarding my husband look.
      Hugs and kisses, dear Rena!

      Ștergere
  20. Din "nu"-urile acelea am vazut o gramada in oras, chiar si pantalonii cu fund cazut si imprimeu cu floricele roz. Am crezut ca sunt gay, dar erau doar niste adolescenti mai ciudatei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unii reusesc sa-si pastreze masculinitatea chiar si purtand roz, dar daca sunt prea multe elemente dintr-o anumita zona si mie mi se intampla sa ii banuiesc de o alta orientare, recunosc. :D

      Ștergere
  21. al meu sot din dotare stie:
    1. sa nu-l vad in roz.
    2. sa nu se imbrace in tinute de care rad eu pe strada la altii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, scurt si la obiect, m-a amuzat si mi te-am imaginat vorbind apasat. :D
      xo

      Ștergere
  22. Sotul meu nu poarta haine mulate, si nu poarta roz. Cunosc multi barbati care poarta camasi roz sau mov, si nu imi displace, dar al meu nu poarta. De altfel, eu sunt cea care ma ocup de garderoba lui si eu sunt cea care ii cumpar haine, ii cunosc gusturile, iar el are incredere in alegerile mele, ca n-are rabdare sa mearga la mall, sa probeze etc. Cand ii cumpar haine noi, ma gandesc asa: "Daca eu as fi barbat, as purta haina asta?" Daca raspunsul e da, atunci e o alegere buna pentru el si o iau, iar daca nu, nu.

    Camasile roz si mov la barbati le vad mai ales in lumea corporatista, multi barbati poarta camasi in culori pastel in combinatie cu sacouri sharp, la mine la serviciu sunt multi barbati care se imbraca asa. Movul imi place mai mult decat roz la barbati, arata mai putin "efeminat". :) Odata trebuia sa vorbesc cu unul, merg la biroul lui, si il vad ca poarta camasa roz. Mai vin altii doi la el in acelasi timp, si ii vad pe toti trei purtand roz. Pink-pink-pink! What did you guys do, did you call each other this morning and agree upon the outfit? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai amuzat cu cei trei colegi in roz, v-am si imaginat.:)) Sotul meu poarta camasi casual: in dungi, patratele, majoritatea sunt colorate si am observat de curand ca, studiind intr-un magazin materialele camasilor, nu avea nimic impotriva unei camasi in carouri in nuante de mov. Mov, roz, numai uni sa nu fie, camasi care contin mov si roz, pe langa maro, verde si asa mai departe primesc ok-ul de la el.
      Da, e cel mai bine sa ne punem in locul lor, doar daca e ceva aparte fata de garderoba lui ma consult cu sotul inainte de achizitionare.
      xoxo

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.